ScrapyCocoPL - 2011-03-10 21:36:19

http://vlep.pl/fkzc19.jpg



Pasuje jak ulał
Poznaj swojego nowego najlepszego przyjaciela
15 Punktów

Łatka
Zdobądź aktualizację oprogramowania dla Smyczy
15 Punktów

Oddajcie hołd Metalowi
Wielka głowa, wielki ból
15 Punktów

Wielkość ma znaczenie
Użyj swojej największej broni
15 Punktów

Dama w opałach
Uratuj księżniczkę
15 Punktów

Chwastobójca
Uprzątnij podwórko
15 Punktów

Mielonka
Pozbądź się największego klienta galerii
15 Punktów

Grill
Przygotuj duży posiłek używając improwizowanej kuchenki elektrycznej
15 Punktów

Uzbrojony i niebezpieczny
Dojrzyj jako osoba, doświadczając zdrady. Ponownie.
15 Punktów

Pasażer na gapę
Złap stopa
15 Punktów




Osiągnięcia związane z przechodzeniem kampanii, nie da się ich pominąć.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niszczące uderzenie
Ukończ Kampanię na bardzo łatwym lub łatwym poziomie trudności
20 Punktów
Gwałtowna melodia
Ukończ Kampanię na normalnym poziomie trudności
30 Punktów
Brutalny chór
Ukończ Kampanię na trudnym poziomie trudności
40 Punktów
Symfonia krwi
Ukończ Kampanię na bardzo trudnym poziomie trudności
50 Punktów




Musisz ukończyć kampanię na odpowiednich poziomach trudności. Przejście na najwyższym, dostępnym od razu, odblokuje nagrody za niższe. Nie jest on wcale taki trudny. Wystarczy pamiętać, by chować się za osłonami i nie bawić się zbytnio w odkrywanie nowych superstrzałów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bez celu
Wykonaj co najmniej 10 Arbuzów zanim znajdziesz pierwszy Zasobnik
10 Punktów




Chodzi o zabicie 10 przeciwników zwykłymi strzałami w głowę przed skorzystaniem z pierwszego zasobnika. Liczy się zarówno prolog, jak i początek pierwszego aktu. W razie problemów uruchom grę na najniższym poziomie trudności - masz dużo więcej czasu na celowanie, bo jesteś praktycznie nieśmiertelny. Czasem warto też kogoś kopnąć lub podbić ślizgiem i dopiero wtedy zabić.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niszczyciel światów
Spowoduj znaczne zniszczenia
15 Punktów




Na początku pierwszego rozdziału czwartego aktu (po przerywniku) zejdziesz drogą w dół, by przekonać się, że wejście jest zablokowane. Trishka daje wówczas Greysonowi 15 sekund na znalezienie rozwiązania tego problemu. Musisz po prostu strącić znajdującą się wyżej na skrzyżowaniu wielką kulę. W razie problemów z jej znalezieniem sprawdź poniższy filmik.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piekielna dyskoteka
Zabij wszystkich wrogów nie schodząc z parkietu na przedmieściach
10 Punktów




W rozdziale pierwszym drugiego aktu kampanii w pewnym momencie wejdziesz do klubu/dyskoteki. Twoim zadaniem jest zabicie mini-bossa i towarzyszących mu przeciwników bez schodzenia z parkietu. Wystarczy, że po pokonaniu tego pierwszego weźmiesz jego broń, staniesz koło barierki i zdejmiesz wszystkich wbiegających przez drzwi wrogów. Osiągnięcie możesz odblokować w kampanii lub w Echo zatytułowanym "Klub".


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fryc-Śmigły
Zabij przeciwnika lecącego helikopterem nad parkiem
30 Punktów




Akt 4, rozdział 2. Kiedy dotrzesz do otwartego placu w parku usłyszysz nadlatujący helikopter. Wcześniej powinieneś wziąć snajperkę ze znajdującego się przy wejściu do tej areny zasobnika. Teraz wystarczy wycelować i zdjąć osobnika stojącego za mini-gunem w śmigłowcu. Pamiętaj, by celować trochę do przodu zanim pocisk maksymalnie zwolni - w przeciwnym razie możesz nie trafić. Chybiłeś? Włącz od nowa punkt kontrolny.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czerwone beczki
Wysadź w powietrze wszystkie czerwone beczki na dachu będąc w helikopterze
10 Punktów




Akt 5, rozdział 3. Broniąc dachu wieżowca przed dinozaurem musisz wysadzić w powietrze wszystkie czerwone beczki. Nie jest to łatwe, ponieważ helikopter porusza się momentami dość szybko. Raczej będziesz potrzebował kilku prób (włącz od nowa punkt kontrolny). Poniższy filmik pomoże ci zlokalizować beczki i sprawdzić gdzie mogłeś którąś pominąć.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om Nom Nom!
Nakarm muchołówkę pasożytem Nom
10 Punktów




Opis mówi wszystko. Po prostu nakarm żarłoczną roślinkę. Najłatwiej to zrobić pod koniec drugiego rozdziału czwartego aktu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aspirant
Wykonaj 10 różnych superstrzałów w trybie Jednego gracza
10 Punktów

Ktoś
Wykonaj 25% superstrzałów w trybie Jednego gracza
20 Punktów


Gruba ryba
Wykonaj 50% superstrzałów w trybie Jednego gracza
30 Punktów


Celebryta
Wykonaj 75% superstrzałów w trybie Jednego gracza
40 Punktów

Złoty idol
Wykonaj każdy superstrzał trybu Jednego gracza w grze
50 Punktów




W sumie w grze do zrobienia jest 131 superstrzałów. Brane pod uwagę są zabójstwa dokonane w kampanii oraz trybie Echo. Po skończeniu wszystkich misji w grze powinieneś mieć na koncie około 100 zaliczonych skillshotów. Jeśli wykonałeś dany superstrzał, to będzie on w bazie podświetlony niebieską ramką (choćby nie było opisu, czy zielonego "ptaszka"). Brakujące, w tym sekretne, możesz sprawdzić na poniższej liście. W razie problemów zajrzyj na nasze forum dyskusyjne.

Pełna lista superstrzałów:


Superstrzały

OGÓLNE

    * Graffiti - Zabij przeciwnika wkopując go na twardą powierzchnię
    * Zwieracz - Zabij przeciwnika wrzucając go na urządzenie pod napięciem
    * Akupunktura - Zabij przeciwnika nabijając go na kaktus
    * Laleczka Voodoo - Zabij przeciwnika nabijając go na ostry metalowy obiekt
    * Polecony - Zrzuć przeciwnika z dużej wysokości
    * Muchołap - Zabij przeciwnika wrzucając go w rój elektromuch
    * Kiep - Zabij przeciwnika, który się pali
    * Wandal - Zabij jednego lub więcej przeciwników używając wybuchowych elementów otoczenia
    * Ogrodnik - Nakarm rosiczkę przeciwnikiem
    * Zgaga - Zmuś rosiczkę do połnięcia czegoś wybuchowego
    * Antidotum - Zabij przeciwnika będącego pod wpływem gazu purchawki
    * Zielono mi - Zabij przeciwnika będąc pod wpływem gazu z purchawki
    * Ciuciubabka - Zabij wroga z pasożytem Nom na głowie
    * Strach na wróble - Umieść pasożyta Nom na głowie przeciwnika, a następnie nabij go na pal
    * Wyciek - Umieść pasożyta Nom na głowie przeciwnika, a następnie strzel mu w głowę
    * Golibroda - Umieść pasożyta Nom na głowie przeciwnika, a następnie pozbaw go głowy
    * Fast food - Staranuj przeciwnika na mieść wózkiem z hot dogami
    * Pstrzelarz - Zabij cały rój much
    * Bomba medialna - Zabij kogoś przez eksplozję inforobota
    * Na bani - Zabij przeciwnika będąc pod wpływem soku Nom



OGÓLNE II

    * Wsad - Grzmotnij lecącym przeciwnikiem o ziemię za pomocą Gromu
    * Strzały do rzutków - Użyj naboi, aby zabić przeciwnika ogłuszonego Gromem
    * Pięścią w stół - ogłusz Gromem przeciwnika, tak aby wbił się w sufit lub na coś nadział
    * Nawóz - Zdetonuj za pomocą wybuchowego elementu środowiska dwóch lub więcej przeciwników ogłuszonych Gromem
    * Przyłożenie - Zabij ogłuszonego minibossa przy pomocy Gromu
    * Dymisja - Zabij minibossa
    * Gejzer - Kiedy miniboss jest ogłuszony, kopnij go od tyłu i strzel mu w zadek
    * Karny - Zdejmij hełm minibossa, a kiedy będzie ogłuszony, kopniakiem pozbaw go głowy
    * Stryczek - Zdejmij hełm minibossa, a kiedy będzie ogłuszony, Smyczą zerwij mu głowę
    * Płukanie żołądka - Zabij minibossa strzelając mu wiertłem z dopalaczem w brzuch, a następnie poprawiając kopniakiem
    * Bratobójca - Zabij przeciwnika ustawiając go na linii strzału innego przeciwnika
    * Bomboniera - Zabij dwóch lub więcej przeciwników przez eksplozję strzelca z Korbaczem
    * Duplozja - Zabij Wypaleńca strzelając w narośl na jego dupie
    * Ślepak - Zabij kogoś będąc oślepionym flarą
    * Spocznij - Użyj dopalacza strzału RMC (Karabin Rozjemca), aby zabić Heavy Echo kiedy ładuje swoją broń
    * Lotnikt - Zabij pilota żyrokoptera, kiedy ten znajduje się w powietrzu
    * Nielot - Wyciągnij przeciwnika z żyrokoptera za pomocą Smyczy i zabij go, zanim wyląduje
    * Pelotka - Zniszcz żyrokopter używając pośredniej eksplozji
    * Marionetkarz - Chwyć Smyczą Oblecha lub strzelca Czachę i zabij ich w powietrzu
    * Gaz do dechy - Zabij dwóch lub więcej przeciwników z broni palnej nie puszczając spustu
    * Deser - Wyrzuć przeciwnika w powietrze, następnie zabij innego, po czym zabij pierwszego nim spadnie na ziemię



KARABIN ROZJEMCA

    * Arbuz - Zabij wroga strzałem w głowę
    * Wystrzałowy kop - Kopnij przeciwnika i zastrzel go w locie
    * Wystrzałowy ślizg - Wykonaj ślizg w przeciwnika i zastrzel go w powietrzu
    * Głębokie gardło - Zabij wroga strzałem w gardło
    * Tylne wejście - Zabij przeciwnika strzałem w tyłek
    * Faul - Postrzel biegnącego przeciwnika w nogi i dobij go na ziemi
    * Miłosierdzie - Strzel przeciwnikowi w jaja, a następnie pozbaw go głowy kopnięciem lub strzałem
    * Kościej - DOPALACZ: Zabij przeciwnika w chwili, gdy wejdzie Ci w celownik
    * Przesada - DOPALACZ: Wykonaj strzał w głowę używając dopalacza
    * Lustracja - DOPALACZ: Zabij dwóch lub więcej przeciwników jednym dopalaczem



WYJEC

    * Sknera - Wykonaj czystą egzekucję zabijając przeciwnika pojedynczym nabojem
    * Drwal - Zabij przeciniwka strzelając wielokrotnie w pojedynczą kończynę
    * Szybka ręka - Zabij przeciniwka w momencie, kiedy wejdzie w celownik
    * Szybkie oko - Zabij lecącego przeciwnika w momencie, kiedy pojawi się w celowniku
    * Rewolwerowiec - Wykonaj co najmniej dwa strzały SZYBKA RĘKA lub SZYBKIE OKO pod rząd
    * Oświecenie - DOPALACZ: Strzel przeciwnikowi z flary w głowę, a następnie pozwól jej eksplodować
    * Niewypał - DOPALACZ: Strzel do przeciwnika z flary i zabij go przed jej eksplozją
    * Ogniomistrz - DOPALACZ: Strzel w przeciwnika flarą i pozwól jej eksplodować zabijając kolejnego przeciwnika
    * Fajerwerki - DOPALACZ: Wysadź w powietrze przeciwnika, który znajduje się co najmniej 20 metrów nad ziemią
    * Strażak - DOPALACZ: Podpal trzech lub więcej przeciwników, a następnie zabij ich, gdy będą jeszcze płonąć



KORBACZ

    * Bandana - Owiń łańcuch Korbacza wokół głowy przeciwnika i wysadź ją
    * Gang Bang - Zabij dwóch lub więcej przeciwników jedną eksplozją Korbacza
    * Saper - Zabij przeciwnika poprzez eksplozję łańcucha Korbacza przyczepionego do jakiejś powierzchni
    * Sadysta - Owiń łańcuch Korbacza wokół przeciwnika, ale zabij go nim dojdzie do eksplozji
    * Szatkownica - Przetnij przeciwnika na pół, gdy łańcuch Korbacza jest owinięty wokół jakiegoś obiektu
    * Ale urwał - Odetnij główę przeciwnikowi, po owinięciu Korbacza wokół jakiegoś obiektu
    * Kukułcze jajo - Użyj owiniętego łańcuchem Korbacza przeciwnika do zabiciea innego przeciwnika
    * Tarcza rakietowa - Użyj stojącego i owiniętego łańcuchem Korbacza przeciwnika do zabicia przeciwnika w powietrzu
    * Reakcja łańcuchowa - DOPALACZ: Przetnij w pół dwóch lub więcej przeciwników używając dopalacza Korbacza
    * Czapki z głów - DOPALACZ: Zetnij głowy dwóch lub więcej przeciwników jednym dopalaczem Korbacza



ŁAMIGNAT

    * Topless - Odstrzel górną część ciała przeciwnika
    * Kuternoga - Odstrzel przeciwnikowi nogi
    * Bohomaz - Zabij powalonego przeciwnika uderzając nim o ziemię
    * Wyrzutek - Wyrzuć przeciwnika w powietrze, a następnie strzelając ze strzelby nabij go na element otoczenia
    * Torpeda - Zabij przeciwnika strzelając do niego podczas ślizgu
    * Kafar - Wyrzuć przeciwnika w powietrze i ciśnij nim o powierzchnię strzałem ze strzelby
    * Żongler - Dwukrotnie postrzel przeciwnika w powietrzu, a następnie dobij go zanim wyląduje lub w momencie lądowania
    * Wymiatacz - Zabij dwóch lub więcej przeciwników jednym standardowym strzałem
    * Przypał - DOPALACZ: Odparuj co najmniej dwóch przeciwników jednym dopalaczem
    * Popielniczka - DOPALACZ: odparuj co najmniej dwóch przeciwników w powietrzu



ŁOWCA GŁÓW

    * Szpaner - Zabij przeciwnika z 10 metrów nie używając lunety
    * Łabędzi śpiew - Zabij ogłuszonego Gromem przeciwnika sterowanym pociskiem
    * Stłuczka - Strzel w przeciwnika, tak aby zabił się uderzając w element otoczenia
    * Blef - Zabij przeciwnika, który nie był celem tego strzału
    * Jajecznica - Zabij przeciwnika naprowadzając pocisk w jego jaja
    * Perfekcjonista - Zabij robiącego unik przeciwnika trafiając w czuły punkt, taki jak głowa czy gardło
    * Niespodzianka - DOPALACZ: Zdetonuj pocisk zanim trafi w cel, zabijając go
    * Bombowa przesyłka - DOPALACZ: Wysadź dwóch lub więcej przeciwników za pomocą jednego naboju
    * Szrapnel - DOPALACZ: Wysadź dwóch lub więcej przeciwników w powietrzu za pomocą jednego naboju
    * Wczesna emerytura - DOPALACZ: Zabij przeciwnika sterowanym pociskiem z dopalaczem, zanim eksploduje



ODBIJAK

    * Trafiony zatopiony - Zabij przeciwnika bezpośrednim trafieniem kulą armatnią
    * Moździerz - Zabij przeciwnika wystrzeliwując w niego kulę i wysadzając ją w powietrze zanim w cokolwiek trafi
    * Bum - Zabij dwóch lub więcej przeciwników jedną kulą armatnią
    * Nalot dywanowy - Odbij kulę armatnią co najmniej dwa razy, zanim zabijesz nią przeciwnika
    * Brutal - Powal przeciwnika kulą armatnią, a następnie szybko zdetonuj ją, aby go zabić
    * Bilardzista - Zabij przeciwnika kulą armatnią odbitą od ściany lub przeszkody
    * Fuks - Zabij przeciwnika kulą armatnią, która przeleciała ponad 100 metrów bez odbijania
    * Rzeźnia - Zabij dwóch lub więcej przeciwników w powietrzu jedną kulą armatnią
    * Kulomiot - DOPALACZ: Zabij przeciwnika, posyłając mu kopniakiem kulę armatnią
    * Młot kowalski - DOPALACZ: Zabij trzech lub więcej przeciwników jedną kulą armatnią z dopalaczem



WIERTACZ

    * Breakdance - Przywierć przeciwnika do ziemi
    * Karuzela - Przywierć przeciwnika do sufitu
    * Borowanie - Wsadź wiertło w głowę przeciwnika
    * Gwódź programu - Strzel wiertłem w przeciwnika, a następnie zabij go w inny sposób
    * Niebo-strzyk - Wyślij przeciwnika w powietrze
    * Nalot - Nabij ogłuszonego Gromem przeciwnika na innego, stojącego przeciwnika
    * Szaszłyk - Nabij dwóch lub więcej przeciwników na jedno wiertło
    * Skrzydłowi - Nabij dwóch lub więcej przeciwników znajdujących się w powietrzu na jedno wiertło
    * Żądło - DOPALACZ: Zatrzymaj przewierconego przeciwnika w powietrzu, a następnie kopnij go w innego przeciwnika
    * Wibrator - DOPALACZ: Staranuj dwóch lub więcej przeciwników podczas ślizgu z bronią z dopalaczem



UKRYTE

    * Placek - Kopnij przedmiot zastawiający drzwi i rozgnieć nim przeciwnika na ścianie (akt 1, rozdział 2)
    * Ssak kopalny - Zgnieć przeciwnika sterowanym dinozaurem
    * Elektryfikacja - Wepchnij przeciwnika na budynek będący pod napięciem w miniaturowym miasteczku
    * Karma dla ryb - Wciągnij przeciwnika do stawu z rybami (akt 2, rozdział 1)
    * Spławik - Wepchnij przeciwnika do wody (akt 3, rozdział 2).
    * Sieczkarnia - Wepchnij przeciwnika do jednej z wielkich turbin na tamie (akt 3, rozdział 2).
    * Zapiekanka - Wepchnij przeciwnika do jednego z reaktorów (czerwony płomień, tuż przed uratowaniem Trishki - akt 3, rozdział 2)
    * Zmiękczacz - Zabij przeciwnika spadającą windą (akt 4, rozdział 3, Echo "Zawalony budynek")
    * Strych - Zabij przeciwnika otwierając drzwi i zrzucając na niego kamienie (akt 4, rozdział 3, Echo "Zawalony budynek")
    * Halloween - Umieść na głowie przeciwnika pasożyta Nom, a następnie kopnij go/wepchnij na bilboard będący pod napięciem (akt 5, rozdział 3)
    * Pewna ręka - Zabij Wypaleńca strzelając wyłącznie w jego słabe punkty (akt 5, rozdział 2)
    * Bólo-zaur - Powiązane z kampanią, nie do ominięcia
    * Spalony - Wypchnij przeciwnika na zewnątrz podczas burzy (akt 6, rozdział 1)
    * Wentyl - Wepchnij przeciwnika do wentylatora (np. akt 2, rozdział 1)
    * Moc wrażeń -Wepchnij przeciwnika na elektromagnetyczną barierę ochronną, po zrzuceniu ładunku, zanim otwór zostanie całkowicie zamknięty (akt 7, rozdział 2)
    * Masowe zwolnienie - Pociągnij za dźwignię, by zrzucić ładunek i przeciwników ze statku (akt 7, rozdział 2)
    * Chwastobójca - Powiązane z kampanią, nie do ominięcia
    * Mielonka - Powiązane z kampanią, nie do ominięcia
    * Grill - Powiązane z kampanią, nie do ominięcia


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poważna awaria
Zniszcz 50% inforobotów w Kampanii dla jednego gracza
10 Punktów


Całkowita awaria
Zniszcz wszystkie inforoboty w Kampanii dla jednego gracza
20 Punktów

Insektyzacja
Zniszcz 50% elektromuch w Kampanii dla jednego gracza
10 Punktów

Zwalczanie szkodników
Zniszcz wszystkie elektromuchy w Kampanii dla jednego gracza
20 punktów




W sumie w grze znajduje się 28 inforobotów oraz 21 rojów elektromuch. Twoim zadaniem jest zniszczenie połowy z nich i wszystkich. "Znajdźki" nie są jakoś mocno pochowane, w razie problemów sprawdź filmik. Swoje postępy w konkretnych misjach możesz śledzić w menu wyboru rozdziału.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze jedna rzecz
Zabij wszystkich przeciwników zanim dotrzesz do kapsuły ratunkowej
20 Punktów




Pod koniec rozdziału drugiego siódmego aktu będziesz miał kilkadziesiąt sekund, by dotrzeć do kapsuły ratunkowej. Twoim zadaniem jest zabicie wszystkich przeciwników po drodze. Nie jest to trudne, upewnij się jedynie, że wszyscy faktycznie padli. Ostatni, tuż przy wejściu, również jest brany pod uwagę. Uważaj, by nie wpadł do środka - w moim przypadku osiągnięcie nie chciało wówczas wyskoczyć.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie zostawiamy nikogo
Zabij wszystkich przeciwników uciekając z zawalonego budynku
20 Punktów




Koniec rozdziału trzeciego, akt czwarty. Podobnie jak wyżej, tutaj jednak chodzi o ucieczkę z zawalającego się budynku. Przeciwników jest tylko dwóch pod sam koniec. Osiągnięcie wyskoczy po uruchomieniu windy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chyba się spóźnię
Zabij wszystkich przeciwników podczas sprintu do statku ratunkowego
20 Punktów




Ostatnie osiągnięcie tego typu. Zabij wszystkich po drodze do statku ratunkowego w rozdziale pierwszym siódmego aktu, po tym jak pojawi się licznik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kosmiczny pirat
Wypij co najmniej 20 butelek soku Nom w Kampanii dla jednego gracza
10 Punktów


Abstynent
Zniszcz co najmniej 20 butelek soku Nom w Kampanii dla jednego gracza
10 Punktów




Przechodząc kampanię natkniesz się w wielu miejscach na butelki z "magicznym" napojem. Wypicie go daje od razu 50 punktów i bonus +100 do każdego zabitego w takim stanie przeciwnika. Zniszczenie butelki to natomiast 200 punktów. Jeśli po przejściu wszystkich misji nadal brakuje Ci butelek, to włącz rozdział pierwszy drugiego aktu. Zaraz po wejściu do klubu znajdziesz dwie flaszki. Zniszcz je/wypij i włącz od nowa punkt kontrolny. Powtarzaj aż do odblokowania osiągnięć.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mistrz zniszczenia
Zdobądź jednorazowo 2000 lub więcej punktów
40 Punktów




Jedną dobrą akcją musisz zdobyć co najmniej 2000 punktów. Odpowiednich miejsc nie brakuje. Jeśli grałeś w demo, to bez problemów powinieneś zrobić tyle przy windzie w Echo "Zawalony budynek" (strzał w głowę "zielonego", podpalenie ludzi w szybie windy, Grom). Inny polecany sposób to sam początek Echo "Dachy".
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ku pamięci
Rozegraj trzy różne Echa
10 Punktów




Wyjaśniać chyba nie trzeba. Rozegraj trzy różne poziomy w trybie Echo. Osiągnięty wynik nie ma znaczenia.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stara szkoła
Przejdź rundę Echa nie wykonując żadnego superstrzału
15 Punktów




Musisz dotrzeć do końca poziomu w dowolnym Echo, nie zabijając przy tym nikogo lub robiąc tylko zwykłe zabójstwa warte 10 punktów. Najłatwiej zaliczyć to osiągnięcie w misji "Śródmieście". Po prostu przebiegnij całą planszę, ignorując wszystkich oponentów. Misja jest niezwykle krótka, więc zrobisz to migiem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pogromca
Zdobądź co najmniej 15000 punktów w jednej rundzie Echa
20 Punktów




Osoby grające w demo i biorące udział w konkursie na najlepszy wynik nie powinny mieć najmniejszych trudności ze zdobyciem tylu punktów w jednej rundzie Echa "Zawalony budynek". Pamiętaj, by zmieniać bronie, wykonywać wszelkie możliwe superstrzały (każdy nowy to najwięcej punktów) i zabijać przeciwników w dużych grupach. Inna dobra plansza to "Galeria". Nie brakuje tam wrogów, zasobników i dobrych miejsc na masowe egzekucje. Przykładowy filmik:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W połowie drogi
Zdobądź co najmniej 21 gwiazd w trybie Ech
15 Punktów




Gra oferuje 14 poziomów Echo (20 po aktywacji przepustki sieciowej EA), a w każdym z nich możliwe jest zdobycie trzech gwiazd. Wymogi punktowe nie są specjalnie wyśrubowane, więc odblokujesz 21 bez nadmiernego wysiłku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Łowca nagród
Zdobądź w sumie co najmniej 75000 punktów w trybie Ech
20 Punktów

Chomik
Zdobądź w sumie co najmniej 150000 punktów w trybie Ech
40 Punktów




W sumie musisz zdobyć co najmniej 150 000 punktów w trybie Echo. Jeśli masz aktywną przepustkę sieciową, odblokowującą sześć dodatkowych poziomów, to nie masz się o co martwić. Jeśli po zrobieniu podstawowych 14 plansz nadal będzie brakowało Ci kilku/kilkunastu tysięcy punktów, to po prostu włącz następne Echa. Osoby bez Online Pass muszą się bawić w śrubowanie wyników. Mimo wszystko nie jest to trudne wyzwanie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Partyzancka taktyka
Wykonaj co najmniej 25 różnych superstrzałów w jednej rundzie Echa
10 Punktów




Od siebie polecam planszę "Galeria", ponieważ jest dość długa i mamy do pokonania naprawdę sporą liczbę przeciwników. Zmieniaj bronie w zasobnikach, korzystaj z ich alternatywnego strzału, nie zapominaj o Gromie, kopaniu, korzystaniu z otoczenia itd. 25 superstrzałów to wcale nie jest tak dużo. Gdybyś miał problemy, to na YouTube można znaleźć sporo przykładowych filmików.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozgwieżdżony
Zdobądź po 3 gwiazdy w 10 różnych Echach
10 Punktów


Spadająca gwiazda
Zdobądź co najmniej po 1 gwieździe w każdym z pierwszych 14 Ech
10 Punktów


Supernowa
Zdobądź po 3 gwiazdy w każdym z pierwszych 14 Ech
40 Punktów




Jak już było wyżej wspomniane, limity punktowe nie są wyśrubowane i zrobienie trzech gwiazdek nie powinno sprawić jakichkolwiek trudności osobie zaznajomionej z system superstrzałów. Ważna jest różnorodność i szybkie tempo. Gdybyś miał problem z konkretnym Echo, zapytaj o porady na naszym forum dyskusyjnym.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mistrz środowiska
Wykonaj każdy środowiskowy superstrzał w trybie Anarchii
20 Punktów




Musisz wykonać poniższe superstrzały na planszach z trybu Anarchia.

Elektrownia:

    * Pasztet - wepchnij przeciwnika na jedno z wielkich kół na środku planszy

Turbina:

    * Krwawa łaźnia - wciągnij przeciwnika do któregoś z dużych wentylatorów po środku mapy

Dworzec centralny:

    * Ekspres - wepchnij przeciwnika na trasę kolejki, tak by został przez nią przejechany
    * Mortadela - wepchnij przeciwnika na obrotowe drzwi
    * Wypowiedź życzenie -wepchnij przeciwnika do znajdującej się na środku fontanny
    * Płaszczka - przygnieć przeciwnika jedną z wind (wrzuć do szybu, pociągnij windę Smyczą)

Złomowisko:

    * Podwodnik - wepchnij przeciwnika do wodospadu
    * Rozdrabniacz - wepchnij przeciwnika pod zgniatarkę samochodów

Martwa skała:

    * To nie Kansas - wepchnij przeciwnika w znajdujące się na planszy tornado
    * Nom Nom Nom - wepchnij przeciwnika do czaszki dinozaura

Wodociągi:

    * Fontanna krwi - wepchnij przeciwnika do rzeki (np. środek planszy)
    * Spłuczka - wepchnij przeciwnika do ścieków wyciekających z rur


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niczym Boss
Pokonaj minibossa w trybie Anarchii
5 Punktów




Po kilku pierwszych falach w trybie Anarchia zaczną pojawiać się minibossowie. Zabij jednego z nich i osiągnięcie będzie twoje.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mistrz Anarchii
Zdobądź zespołowo co najmniej 50000 punktów w trybie Anarchii
30 Punktów




Najtrudniejsze osiągnięcie w grze, wymagające zgrania i współpracy. Możliwe jest do zrobienia we dwie osoby, ale najlepiej podchodzić do niego w minimum trzy. Najpierw trzeba dotrzeć do ostatniej, dwudziestej fali trybu Anarchia (1-1,5h zabawy). Chodzi o to, by zabijać zespołowo wszystkich zwykłych przeciwników przy użyciu środowiskowego superstrzału danej planszy. Z kolei bossów eliminujecie najszybciej jak tylko się da, strzelając jednocześnie z maksymalnie ulepszonego karabinu Rozjemca (każdy dostaje wówczas Dymisję oraz Penetrację). Do tego trzeba w miarę możliwości wykonywać pojawiające się co jakiś czas drużynowe wyzwania.

Polecam planszę "Martwa skała". Jedna osoba stoi u góry na platformie (wciągający), a pozostali na dole (podający). Jeden z podających kopie przeciwnika, drugi zakłada mu Korbacza, a wciągający wrzuca go Smyczą w tornado. Jeden przeciwnik daje wówczas każdemu po kilkaset punktów. Można to robić w parze (jeden podający, który kopie i zakłada Korbacz, zmiana następuje, gdy skończy mu się amunicja w Korbaczu), ale wówczas granica błędu jest mniejsza. Technika wymaga wprawy, ale do czasu dojścia do 20 fali powinniście mieć ją już w miarę opanowaną.

Musicie pamiętać o kupieniu odpowiednich ulepszeń:
- Zawodnik: maksymalna obrona i szybkość
- Smycz: maksymalne doładowanie, wykupiony Grom (mogą pojawić się wyzwania wymagające Gromu)
- Karabin Rozjemca: wszystko maksymalnie ulepszone
- Korbacz: maksymalna pojemność i szybkość

Osiągnięcie wyskakuje natychmiast po tym, jak cała drużyna w sumie uzbiera wymaganą liczbę punktów. Jeśli zostało kilku przeciwników, a Achievement nie wyskoczył, to dajcie się zabić i powtórzcie falę.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gracz zespołowy
Wykonaj 200 zespołowych wyzwań podczas kariery w trybie Anarchii
10 Punktów




Możliwe do zrobienia tylko w grupie co najmniej dwóch osób. Zawsze na końcu fali (w wyższych także w trakcie) pojawia się drużynowe wyzwanie - chodzi o wykonanie wspólnie na przeciwniku wyświetlanego superstrzału. Przykładowo jeden musi go kopnąć/podbić wślizgiem, a drugi zabić. Dobicie do 200 trochę trwa, ale próbując zrobić Mistrza Anarchii powinieneś ładnie nabić licznik. Postępy możesz sprawdzić w statystykach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Final Echo
Osiągnij poziom 65 w trybie Anarchii
40 Punktów




Osiągnięcie 65 poziomu w Anarchii to około 1,9 miliona punktów. Można powtarzać ze znajomymi 20 falę, eliminując przeciwników metodą opisaną przy Achievemencie za Mistrza Anarchii. Inny dobry sposób to samotne powtarzanie czwartej fali i zabijanie jak największej liczby przeciwników superstrzałem "Szaszłyk". Czekasz aż pojawi się cała grupka sześciu wrogów, starasz się ustawić ich w jednej linii i walisz do nich zwykłym strzałem Wiertacza. Im więcej złapiesz jednym wiertłem, tym lepiej. Kiedy zostaje jeden przeciwnik, dajesz się zabić. Powinieneś zdobyć średnio 10-11 tysięcy punktów na falę (około cztery minuty). Od siebie polecam planszę "Marta skała" i robienie tego na platformie w rogu mapy. Wąskie przejście ułatwia ustawienie przeciwników w linii, a jeśli dobrze trafimy, to uda się także złapać dodatkowo "Gwóźdź programu", "Poleconego" albo "Niebo-strzyka".

http://gamercard.zaamit.com/nxe/ScrapyCocoPL.jpg

dziedzictwo zakończenie www.tibiaot.pun.pl harry potter postacie z filmu moja żona nie może żyć bez mamusi www. nasza klasa